środa, 16 maja 2012

ZAWIESZAM !

Heeeyyyo ! ;)

Nie wiem czy Wam się to spodoba, ale muszę zawiesić bloga :(
Pewnie się domyślacie, że zawsze marzyłam o wydaniu książki. Tak więc znalazłam wydawnictwo, które może mi pomóc w spełnieniu moich marzeń. Muszę się tylko bardzo postarać. Do wakacji zostało mało czasu, a ja muszę to szybko skończyć, aby moja nauczycielka od j.polskiego mi to sprawdziła :) Cieszę się, że chociaż ta pani mnie wspiera :) Hehe ^^ Mam nadzieję, że mi się uda, a jeśli tak, to liczę, że poświęcicie to kilka złotych i kupicie coś co stworzyłam ;)
Wszelkie informacje będę publikowała na moim twitterze :) :
@carolcieeekkk

Jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam ;) Będę tam ciągle pisać, jak mi idzie i będę pisała tam wtedy kiedy będę czekać na odpowiedź od wydawnictwa :)
Trzymajcie mocno kciuki ! <33

Lova Ya ! <3 ;**

Do zobaczenia ^^

3 komentarze:

  1. Z niecierpliwością będę czekała na to, aż wydasz książkę. ;* Cieszę się, że będziesz spełniała swoje marzenia. Kto wie, może jesteś przyszłą pisarką? <3 Z niecierpliwością będę czekała na kolejny rozdział i na twoją książkę. <3 Z pewnością ją kupię. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że zawieszasz ale już zbieram kasę na książkę ! < 333

    Gabi x

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na pewno kupię, bo lubię czytać twoje powieści. Fajnie i szybko się czyta :)


    Oliwia xp

    OdpowiedzUsuń