poniedziałek, 2 kwietnia 2012

ZWIASTUN !

Hej ;)
Tu carolciaaakkk ^^

Na sam początek chciałam Wam przedstawić zwiastun tego właśnie opowiadania ;)
Mam nadzieję, że zachęci Was do czytania :





Oby Was to zaciekawiło :D

Tak nawiasem mówiąc, to mam nadzieję, że nie myślicie o mnie jak o psychicznie chorej jeśli chodzi o to całe cięcie się w zwiastunie i te tabletki i alkohol.
Ja po prostu starałam się odtworzyć to, co może się stać, jeśli ludzie nadal będą krytykować i wyśmiewać innych, tych psychicznie słabszych.
Sama nie raz byłam krytykowana. Ciągle ktoś czepiał się mojego wyglądu, więc chciałam odtworzyć to jak się czułam.
Ja na szczęście nie zrobiłam tak jak bohaterka opowiadania.

Opowiadanie zacznę za niedługo publikować :)

Jeśli chcesz być informowany o nowych rozdziałach to podaj w komentarzu numer GG, nazwę skype'a, nazwę twittera, czy nawet link to Twojego facebook'a lub nk.

Albo po prostu napisz do mnie :

GG : 32211147
Twittert : @carolcieeekkk

Pozdrawiam, carolciaaakkk !

1 komentarz:

  1. Czekam na 1 rozdział < 3 .
    Fajnie sie zapowiada ; * .

    OdpowiedzUsuń